Import / Download stuck that force to restart the software

AEJuice is stuck on importing / Downloading the items and is forced to restart Premiere pro. This is often happening.

I have a consistent 100mbps connection, and everything else online is working except the AEJuice package manager download.

Do you have any resolution or workaround?

Hello!
Thank you for your feedback. Please, check this article on how to fix this

Also, we kindly ask you to create a report. To do so, send a report from the plugin. Click Account → Report a problem. Here is the instruction

It will help to fix the problem faster

좀 억울한 점이 있어 문의를 드립니다. 몇일전에 프러그인을 구매를 했는데 하나를 구매하고 다른것은 가격대가 얼마나 될지 장바구니에 넣는다고 넣은것이 결재가 되 버렸어요.그래서 취소를 요청했지만 대화가 안되어 답답한 나머지 놔뒀습니다.그렇다면 기존에 구입한것과 동일한 플러그인을 구입한것은 다른것으로 대체를 해주어야 서로 믿고 사용할것 아닙니까? 이런점에서 너무 냉정하지 않나 싶습니다. 실수로 구입이 이루어졌는데 기존에 있는것과 동일한것을 구입했을때는 현명하게 구입하지 않은것으로 인도해 주는 배려가 있었으면 싶습니다. 그로 인해 저는 속이 상한 상태입니다.

안녕하세요! 저희에게 연락해 줘서 고마워요.

웹사이트 피드백 양식이나 온라인 채팅을 통해 저희에게 연락해 주시겠습니까?

https://aejuice.com/contact/

우리는 확실히 당신을 도울 것입니다.

귀하의 의견을 기다리겠습니다.